بخشنامه به دستگاه های اجرایی مشمول ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری
پیرو بخشنامه شماره 11942/200 مورخ 22/5/90 (دستورالعمل اجرایی ارزیابی عملکرد کارمندان) نظر به ابهامات دستگاه های اجرایی در خصوص کمیته تحول اداری موضوع تبصره یک ماده (۲) دستورالعمل ، موارد زیر را اعلام می دارد:
۱- با توجه به ماده (۶) دستورالعمل مذکور در ارتباط با مسئولیت دفاتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات (مدیریت عملکرد) دستگاه های اجرایی در خصوص اجرا و نظارت بر دستور العمل، کمیته مذکور به "کمیته ارزیابی عملکرد کارمندان" تغییر عنوان یافته و اعضای آن به پیشنهاد دفاتر مذکور و تصویب شورا و یا کمسیون تحول اداری دستگاه تعیین خواهد شد.
تبصره- منظور از اجرا و نظارت توسط دفاتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات (مدیریت عملکرد) شامل؛ سیاست گذاری،برنامه ریزی، نظارت، تعیین و تصویب شاخص های ارزیابی عملکرد کارمندان (با همکاری و مشارکت واحد ها) می باشد.
۲- کمیته مذکور علاوه بر بررسی و تأیید نهایی مدارک و مستندات مربوط به ارزیابی عملکرد کارمندان ، نسبت به بررسی موارد اعتراضی از سوی کارمندان در خصوص امتیاز ارزیابی کسب شده اقدام نموده و تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد نمود.
۳- پس از تعیین امتیاز نهایی کارمندان در کمیته مذکور، سوابق مربوط در دفاتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات (مدیریت عملکرد) دستگاه به عنوان دبیر خانه کمیته مذکور نگگهداری و نتیجه نیز جهت درج در پرونده کارگزینی کارمندان و اعطای مزایایی قانونی به واحد مربوطه از جمله امور اداری و یا واحد متناظر دستگاه ارایه خواهد شد.
احمد بزرگیان- معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرنایه انسانی رییس جمهور
دریافت فایل بخشنامه شماره ۲۹۲۴۳/۹۱/۲۱۰ مورخ ۸/۷/۱۳۹۱