قــــــــــــوانــیــــــــــــــن
قــــــــــــوانــیــــــــــــــن

قــــــــــــوانــیــــــــــــــن

اداری، استخدامی و ...

تصویبنامه شماره 33817/ت46236ن مورخ 18/2/1390 نمایندگان رییس جمهور در کارگروه انتقال کارکنان دولت ازتهران


 تصمیم نمایندگان ویژه رییس‌جمهور در کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران در جلسه مورخ 20/10/1389 که به استناد اصل یکصد و بیست و هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با رعایت تصویب‌نامه شماره 22799/44481 مورخ 4/2/1389 اتخاذ شده است، به شرح زیر برای اجرا ابلاغ می‌شود:  تصمیم نمایندگان ویژه رییس‌جمهور در کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران در جلسه مورخ 20/10/1389 که به استناد اصل یکصد و بیست و هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با رعایت تصویب‌نامه شماره 22799/44481 مورخ 4/2/1389 اتخاذ شده است، به شرح زیر برای اجرا ابلاغ می‌شود:

1- فهرست ساختمانهای وزارتخانه‌های نفت و نیرو که در راستای انتقال شرکتها و مؤسسات و کاهش چهل درصد کارکنان تخلیه می‌گردد، ظرف دو هفته به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور اعلام تا پس از فروش ساختمانهای یادشده، وجوه حاصل از آن با رعایت قوانین و مقررات هزینه شود.

2- وزارت نفت، ساختمانهای استیجاری را تخلیه و به مالکان آن تحویل و فهرست آنها را به دبیرخانه کارگروه اعلام نماید.

3- وزارت اطلاعات و سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران از اجرای تصمیمات کارگروه انتقال از تهران مستثنی هستند.

4- شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با تمام امکانات و کارکنان به استان البرز منتقل شود.

5- وزارت امور اقتصادی و دارایی در خصوص انتقال اعتبار حقوق و مزایای کارکنان رسمی و پیمانی با هماهنگی معاونت برنامه‌‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور اقدام نماید.

6- انتقال متقاضیان سازمان چاپ و انتشارات (وابسته به مؤسسه صندوق عمران موقوفات کشور) به دستگاههای متناظر استانی مجاز است.

7- انتقال نیروهای قرارداد ساعتی سالانه سازمان حسابرسی کل کشور به دستگاههای متناظر استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی مجاز است.

8- کارکنانی که در تهران، شاغل و پستهای اصلی آنها به سازمانهای خارج از تهران تعلق دارد، مشمول مصوبات مربوط به انتقال بوده و در صورت انتقال از مزایای مصوبات دولت برخوردار خواهند شد.

9- دستگاههای اجرایی که در قانون بودجه، فاقد اعتبار و ردیف برای پرداخت حقوق و مزایای کارکنان هستند، مکلفند حقوق و مزایای کارکنان انتقال یافته اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی را تا پایان سال پرداخت و فهرست اسامی این قبیل کارکنان را برای تأمین و اختصاص اعتبار به دستگاههای مقصد به معاونتهای برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور ارسال نمایند.

10- برای عملیاتی کردن برنامه‌های بلندمدت، کارگروههایی در بخشهای فرهنگی، سیاسی، صنعتی، آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی، بهداشتی – درمانی و صنوف با مسئولیت وزیران فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور خارجه، کشور، صنایع و معادن، علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بازرگانی تشکیل و ظرف یک ماه با حضور نماینده معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور، برنامه‌های اجرایی را در حوزه‌های یادشده به کارگروه ارایه نمایند.

11- شرکت دخانیات مجاز است به منظور خروج کامل از تهران و استقرار در شهر هشتگرد، نسبت به فروش املاک خود در تهران در اجرای جزء «الف» بند (8) قانون بودجه سال 1389 کل کشور اقدام و وجوه حاصل را برابر قوانین و مقررات هزینه نماید.

12- هرگونه استخدام برای ستاد وزارت نفت واحدها و شرکتهای وابسته در تهران ممنوع است.

13- کلیه دستگاهها از وضع مقرراتی که تمرکززدایی از تهران را با مشکل مواجه می‌سازد و یا تمرکز تصمیم‌گیریها را تشدید می‌کند، خودداری نمایند.

14- کارگروهی متشکل از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور، معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور و دستگاه مربوط تشکیل و نسبت به انتقال ردیف اعتباری دستگاهها و سازمانهای وابسته به وزارتخانه‌ها اقدام نماید.

15- نیروی کارشناسی قرارداد معین، در صورت انتقال به سایر استانها از جمله استانهای البرز، سمنان، قزوین و قم به پیمانی تبدیل وضعیت خواهند شد.

تبصره- انتقال نیروهای قراردادی انجام کار معین از سایر استانها به استان تهران به هر نحو ممنوع است.

۱۶-نیروهای کارشناسی قرارداد کار معین که از مراکز استانها به مناطق کمتر توسعه یافته انتقال یابند ،مشمول تبدیل وضعیت خواهند شد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.